My little self / Moje malé já


Po dlouhém uvážení jsem se rozhodla založit blog, kam se budu snažit promítnou věci okolo sebe. Inspirace, nápady a jiné.

Jmenuji se Anastasia. Od mala mám vztah k módě a umění. V dětství, kam až sahá moje paměť, si pamatují jak jsem si neustále vytvářela různé kreace, to přetrvává dodnes. Zároveň jsem od malá tíhla k umění.Vystudovala jsem střední uměleckou školu, obor modní návrhařství. Po té jsem pokračovala ve výtvarnictví na VŠ. Dnes je mi 25 a mojí odlišností od ostatních je moje výška. Trpím achodroplasii, kterou jsem však nikdy nevnímala jako svou nevýhodu. Díky rodině a svému okolí si ji téměř ani neuvědomují. Jediné co mi chybí je více inspirace v oblékaní pro lidi malého vzrůstu. Proto jsem se rozhodla, že se pokusím inspirovat ostatní a zároveň dokázat, že se oblékat vkusně zvládne člověk s jakoukoliv postavou.


P.S. Přidávám jedno aktuální foto, chladnější duben vybízel k oblečení trenčkotu. A jedna výhoda nás malých, občas modní poklady včetně bot seženeme v dětském oddělení. A to je přece skvělý!


Trench coat: Zara Kids
Hat: H&M
Glasses: Ray Ban
Handbag: Vintage



Komentáře

  1. Ať se Tvému blogu daří. Taky jsem před nedávnem začala, vlastně si udělala nový blog po asi dvou letech pauzy a zatím mě to baví. Monča tasiaanastasia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky